فروش انكوباتور يخچال دار

دستگاه ماموگرافي

فروش انكوباتور يخچال دار

۹ بازديد

انكوباتور چيست؟

وظيفه اصلي انكوباتور، ايجاد كردن محيط مصنوعي با دما و نور مناسب براي رشد و پرورش ميكروارگانيسم ها. با اين حال، انكوباتور ها وسايلي هستند كه با تنظيم و كنترل دما، رطوبت و نور، اكسيژن و ساير شرايط در آزمايشگاه ها، تحقيقات زيست شناسي، ميكروب شناسي مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين دستگاه مي تواند شرايط لازم را براي كشت و پرورش سلول و ميكروب ها فراهم آورد. به اين ترتيب، وجود انكوباتور ها در مطالعه ميكروبيولوژي يا آناليز نمونه ها، ضروري است. تنظيم و كنترل دما بسته به نوع برند و قابليت هاي آن متفاوت است. اغلب، آن ها در محدوده دمايي 30 تا 45 درجه سانتي گراد موجود هستند. البته، در برخي از دستگاه ها دما تا 100 درجه سانتي گراد قابل تنظيم است.

دستگاه انكوباتور بسته به نياز كاربر در ابعاد و ساختار هاي متنوع از جمله:

  1. روميزي
  2. استاندارد
  3. يخچال دار
  4. شيكردار
  5. انكوباتور CO2
  6. مرطوب وجود دارند.

دستگاه انكوباتور، يكي از تجهيزات پر كاربرد و ايده آل براي رشد سلول و ميكروب ها است. محيط كاملا كنترل و استريل شده، متناسب با نوع نمونه و سلول را فراهم مي كند. محققان موسسات و دانشگاه هاي پزشكي، از انكوباتور ها در زمينه هاي گوناگوني استفاده مي كنند.

پر فروش ترين نوع آن ها، انكوباتور CO2 و يخچال دار است. بدنه و ديواره آن ها، بسيار مقاوم و با دوام است. به گونه اي كه، اجازه ورود عوامل خارجي از قبيل: آلودگي و آلاينده ها به درون دستگاه وجود ندارد. نوع يخچال دار، علاوه بر كاربرد در پژوهش و تحقيقات پزشكي در صنايع غذايي نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. انكوباتور هاي CO2 براي كشت هاي حساس كه به شرايط و مراقبت هاي خاصي نياز دارند، به كار مي روند.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد